2070641207 |
Inclusió d'infants amb diversitat funcional en psicomotricitat i educació física |
2017-2018 |
Taller. Professionals dels serveis educatius |
|
|
|
6/11/2017 - 2/7/2018 (15 hores) de 15:00h a 17:30h |
|
CRP Ciutat de Sta. Coloma Gramenet |
|
Rambla Sant Sebastià, 98-100 1r pis (Santa Coloma de Gramenet)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Santa Coloma de Gramenet
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Conèixer la filosofia de l’escola inclusiva i dotar de recursos teòrics i pràctics per tal d’ajudar a aplicar estratègies metodològiques que afavoreixin la inclusió de l’infant amb una diversitat funcional. Es tracta de modificar els jocs, els esports i les sessions d’educació física tradicional i fer-los aptes i divertits per a tothom.
|
| |
Objectius |
L’objectiu d’aquesta formació és conèixer la filosofia de l’escola inclusiva i dotar de recursos teòrics i pràctics per tal d’ajudar a aplicar estratègies metodològiques que afavoreixin la inclusió de l’infant amb una discapacitat neurològica. Es tracta de modificar els jocs, els esports i les sessions d’educació física tradicional i fer-los aptes i divertits per a tothom.
|
| |
Continguts |
Recursos per aconseguir una inclusió real i efectiva de l'alumnat amb discapacitat a l'educació física de les diferents etapes del sistema educatiu.
|
| |
Formador/a |
Carlos Serrano
|
| |
Avaluació |
Satisfacció personal en relació al disseny i desenvolupament de l'activitat.
- Avaluació positiva de les tasques individuals/grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència d'un mínim de 80% de les hores presencials.
-Avaluació positiva de les tasques de transferència.
|
| |
Persones destinatàries |
Adreçat als/a les fisioterapeutes
|
| |
E-mail |
crp-santacolomag@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
06/11/2017 |
1500 |
1730 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
dimarts |
27/02/2018 |
- |
- |
|
| |